Wedstrijdverslag van Casper: Wijks Open feb ’14

Open Wijks toernIMG_5091ooi 9 februari ’14

 

 

We moesten om 10.15 de matten op, het was heel leuk want Max van der Heijden coachte ons samen met Björn, een jongen die hij heel erg goed kent, maar hij is van Top Judo.  We waren met heel veel judoka’s van Groot Houten op mat 1:  Viggo, Carel, Liam, Simon, Alex  ( daar zat ik bij in de poule ). Op de andere matten zaten ook nog Jasper, Tijn en Olivier.  Ik had de eerste partij gewonnen met ippon binnen 30 seconden, de tweede partij tegen Alex had ik gewonnen op yuko.

De derde partij dat was mijn zwaarste partij. Ik moest tegen een jongen waar ik al vaker van verloren heb. Ik had deze keer wel gewonnen op yuko!! Het was heel erg spannend want we waren allebei  heel erg aan elkaar gewaagd ,en we waren de laatste secondes heel erg moe! De anderen hadden het ook heel zwaar, Liam 2e, Carel echt net buiten de prijzen. Simon  ook net buiten de prijzen . Jasper ook 2e en Viggo ook 2e.  Voor mijn groep was ook nog een  andere groep daar zat  Daniel in maar die was ook net buiten de prijzen , na mij was ook nog een andere groep daar zat Irene in. En die was 3e.  En ik was 1e . Het was een heel leuk toernooi!!

Groetjes Casper

Dit bericht werd geplaatst in Groot Houten. Bookmark de permalink .